luni, 14 martie 2011

Exercitii pentru incepatori -partea a2a -

Exercitii pentru picioare:
Indoaie genunchii in lateral, dar ramai pe varfuri.Ideal este sa ramai pe varfuri pe tot parcursul exercitiului. Repeta miscarea de cel putin 16 ori. Este un exercitiu greu, asa ca poti face o pauza scurta, de relaxare, dupa fiecare serie de 8 miscari. Exercitiul contribuie la tonifierea coapselor si, mai ales, a gambelor.



Stai in pozitie verticala si sprijina-te in baston. Ridica un picior si flecteaza-l mult in spate, cu varful intins. Tine musculature abdominala contractata puternic. Trage de picior in spate si tine-l in tensiune, pana cand simti musculatura coapsei si a feselor cum lucreaza. Miscarea trebuie sa fie lenta. Repeta exercitiul de 8 ori cu fiecare picior.



Sprijina un picior pe sol, iar pe celalalt tine-l indoit din genunchi. Ridica-te, paseste si continua miscarea prin indoirea unui picior pana cand ajungi din nou in pozitia de start. Tine bratele ridicate deasupra capului, in tot acest timp. Nu este usor, dar este foarte eficient. Exercitiul se repeta de 16 ori.


Exercitiile pentru picioare:

Unul din exercitiile pentru picioare foarte bune este si acesta. Stai intinsa pe o parte. Stai cu picioarele, usor ridicate, cu talpile sprijinite una de alta. Indoaie picioarele incet, din genunchi, mentinand talpile lipite. Repeta miscarea de 16 ori. Exercitiu trebuie facut incet. Tine musculatura abdominala in tensiune. Acest exercitiu pentru picioare remodeleaza coapsele si gambele foarte eficient.

About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu