sâmbătă, 28 mai 2011

TOP 7 SPOTURI PUBLICITARE ANIMATE

Pentru ca vreau sa las la urma ceea ce este mai bun voi incepe in ordine descrescatoare. Comentariile reprezinta strict parerea mea si nu doresc prin acestea sa impun o parere generala de aceea toti cei care au ceva de spus sunt liberi sa o faca.

Locul 7 – Parizaki Infantis

Ma uit la acest spot si nu contenesc sa ma intreb “De ce?”. Aceasta este una dintre intrebarile cele mai complicate la care multi oameni raspund cu greu. OK...”sa incepem cu inceputul”. Personajul animat folosit in acest spot este un ursulet verde ,marca inregistrata Gummy Bear...dar nu ne opintim noi in detaliile acestea si mergem mai departe. (desi e posibil sa nu fie buni de plata pentru ca ursuletul Gummy Bear nu poarta indispensabili, deci chilotii fac diferenta aici). Referind la dificila intrebare anterioara, ma intrebam de ce as folosi culoarea verde la un produs alimentar. Intradevar verdele reprezinta de cele mai multe ori prospetime, naturalete, so on..asta daca vorbim de deodorante, spray, balsam de rufe, etc. Da asocierea intre carne (parizer) si culoarea verde...NOT A GOOD IDEA. Dar totusi sa nu zic din prima ‘bine pa”, si sa urmarim firul narativ, pate el ne spune ceva. Din energia pe care o emana ursuletul pot deduce ca parizerul Infantis iti da energie pentru intreaga zi, sau cel putin suficient de multa incat sa facem un hand spin paralel cu solul. Ursuletul initial se comporta ca un copil obisnuit care mananca tot, bla bla...dupa care se trasnforma intr-un adevarat atlet, urmand ca treptat sa se transforme intr-un veritabil dansaor de disco, cowboy si chiar rapper (intr-o masina pe perna de aer).Nu-i minunat?..Aoleu mi-a ramas melodia in cap “iaki parizaki infantis”...si btw....sa le fereasca Dumnezeu pe mamici ca pruncul sa zica ca vrea numai parizer...GOD...plus ca de ce pun accent pe copii?...oare nu stiu ca un copil, eu as zice sub 7 ani, dar hai treaca de la mine 4-5 ani , nu ar trebui sa aiba contact cu astfel de produse?

video

Locul 6 – Sampon Dalin

Dragut spot. Aaaa..mai trebuie sa mai zic ceva?....Mi se pare dragut.:)) Pune in evidenta destul de bine caracteristica principala a produsului si la vremea respectiva a reprezentat o idee destul de buna, doar ca privirea ratustelor erau putin “dezorientata”, ca sa fiu draguta si sa nu zic ca pareau pe entnobotanice. Fetita din spot este dulce foc. Good job anyway.

video

Locul 5 – Pasta de dinti – Hipo&Dog

Te-ai gandit vreodata sa ii arati copilului tau ca spalatul pe dinti poate fi distractiv? Acets spot publicitar mi se pare exemplul perfect. Pe langa faptul ca face din “spalatul pe dinti” o chestie amuzanta pentru cei mici, nu m-as fi gandit niciodata ca zgomotul produs de periuta de dinti reprezinta un scrach perfect pentru un beat al unei piese. Aiurea...platane.....traiasca periuta de dinti:D

video

Locul 4 – Fulga – ce vaca sunt!

Da ..un produs nou pe piata lactatelor la vremea respectiva care a atras atentia dar si multe comentarii ale internautilor, mai ales datorita modului interesant de a “se prezenta”.

video

Locul 3 – Star Degustatorul Popcorn microunde

Daca “rontzaila” nu stie atunci cine?. .Pe aceasta piata este destul de greu sa vi cu ceva nou, cum se spune. Adica sunt pufuleti, cipsuri si seminte...ok poti adauga noi arome etc...tot dracu’ ala e. Cei de la Star au ales o varianta amuzanta si ne recomanda produsele lor prin intermediul “specialistilor” in rontzaiala, pe modelul “daca nu eu atunci cine?”...parca era si un cantec sau ceva.

video

Locul 2 – Star Specialistii in Rontaiala

Un alt spot marca star, de data aceasta ceva mai bun din punctul meu de vedere, pentru ca reactiile la gustarea produselor Star te fac sa zici :”ba dar ce au floricelele alea in ele?”. Eeeee semintele....iiiiii pufuletii...the excitement is there la acest spot....sincer mie reactiile rozatorului imi fac pofta de niste floricele. Acum se pune problema floricele Star, sau nu?. E de discutat aici.

video

Locul 1 – Rivex pentru parchet

Superb Superb, de 3 ori Superb. Daca spotul se oprea la tanti care stergea parchetul cu Rivex spotul publicitar trecea neobservat cu siguranta. Ceea ce a fost interesant este ca s-au folosit de un persoanj foarte cunoscut Pinocchio, baietelul de lemn, care foloseste Rivex pe post de lotiune de corp ..=))...pare foarte incantat , creatorii de publicitate ne amintesc totusi la final – Rivex cu ulei de masline. Si cum stim ca uleiul de masline este bun si pentru piele (o face mai fina, catifelata etc), deducem ca Pinocchio are de doua ori mai multe motive sa il foloseasca. By the way, uleiul de masline – super bun si la plaja, te innegresti in 2 zile:D

video

Urmeaza top 10 spoturi publicitare in care s-a folosit la element central dansul, sau coregrafia in general pentru promovarea unor produse diverse: telefoane mobile, incaltaminte, automobile sua chiar bauturi racoritoare.
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

2 comentarii:

  1. amuzante sa nu... unele mai interesante altele mai putin... e clar ca aceste reclame animate sunt create pentru a capta atentia si pentru a fi memorate mai usor atat prin ideea in sine cat si continut.
    Poate ca noua ni se par absurde, unele dintre ele chiar fiind, insa copii stim sigur ca le adora... le capteaza repede interesul iar parintii (sa cel putin multi dintre acestia) le satisfac placerile celor mici... de aici rezulta succesul reclamei si notorietatea marcii.

    RăspundețiȘtergere