miercuri, 3 august 2011

Top 7 spoturi publicitare în care s-a utilizat coregrafia!




Locul 7 - Kia Commercial 2010 -



Locul 6 - Jabbawockeez - ABDC Sezonul 2

-

Locul 5 - Wade Robson - Power Shoes

Wade Robson este coregraful meu preferat. Si-a inceput cariera la varsta de 5 ani, cand a aparut pentru prima data in clipul lui Michael Jasckon - Black%White. Spotul pentru marca de incaltaminte sport Power Shoes, ii pune in evidenta stilul de dans unic pe care l-a promovat printre artisti precum Britney Spears, Justin Timberlake si multi altii.



Locul 4 - ABDC Sezonul 4

Pentru promovarea sezonul 4 a emisiunii America's Best Dance Crew, castigatorii sezonului 3, Quest Crew au filmat un spot, prin care ii invita pe dansatorii talentati sa participe la noul sezon. Coregrafia antrenanta si alaturarea trupei Quest Crew langa celelalte doua trupe castigatoare, aduce in prim plan incurajarea dansatorilor sa participe la concurs. Sa se inscrie si sa vina la auditii.Super coregrafie, cu efecte speciale.



Locul 3 - Super Crew - Pepsi Smash Commercial

Baietii de la SUper Crew sunt castigatorii din sezonul 2 a emisiunii ABDC si ultima trupa care a filmat un spot pentru Pepsi Smash, care a presupun incadrarea produsului in coregrafia lor.Asta da idee!




Locul 2 - T-mobile SideKick LX


Coregaful LeBron s-a gandit cum poate evidentia aplicatiile pe care le are nou telefon marca T-mobile, intr-un mod atractiv?Cum altfel decat prin dans?Miscarile dansatorilor de break-dance sunt asemanatoare cu cele pe care le poate executa si noul telefon, iar echipele de dansatori Twitter si Facebook, accentueaza cele mai importante aplicatii de care tinerii sunt interesati sa le aiba - cele de socializate pe net;)



Locul 1 - Jabbawockeez - Ford Commercial

Brandul american de automobile nu cred ca putea face un spot publicitar mai bun, decat sa ii foloseasca pe cei de la Jabbawockeez, in contextul in care in perioada respectiva si chiar si acum ei sunt in plina promovare a turneului MUS.I.C si este prima trupa de dans din lume care are propriul show in Vegas si Monaco. Complicat si simplu in acelasi timp, coregrafia evidentiaza diferenta dintre noul model de Ford si vechiul model.

About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu