vineri, 9 septembrie 2011

10 lucruri pe care nu le știai despre greutatea ta!

<

Deși se vorbește peste tot despre trucuri care să ne ajute să ne menținem greutatea, pe zi ce trece descoperim lucruri pe care nu le știam încă. În orice caz, orice trucuri am folosi sau cât de sănătos ar fi stilul nostru de viață din punct de vedere alimentar, nu trebuie să uităm și de sport. Mai mult decât atât aceste două aspecte combinate, pot să nu dea întotdeauna rezultatele așteptate, sau cel puțin nu într-un timp record. Potrivit site-ului Yahoo Health,există anumite variabile de care trebuie să ținem cont atunci când suntem foarte exigenți cu noi înșine și ne dorim să slăbim sau să ne menținem la o greutate ideală pentru noi.

1.Greutatea are și un factor genetic – astfel persoanele care au două gene identice în structura ADN-ului lor au riscul cu 60% mai mare decât ceilalți să dezvolte diabet, sau să devină supraponderali. Doctorul american Claude Bouchard însă ne linișteste spunându-ne că acești oameni nu sunt condamnați neapărat la o viață în care nu pot consuma nici o mâncare preferată. O predispoziție la diabet sau obezitate nu este o sentință. Practicarea sportului în mod regulat ne ajută să prevenim acest lucru, a declarat Bouchard.

2. Unele persoane au mai multe celule grase decât altele – aceste celule grase se dezvoltă în copilărie, dar acest proces se poate estompa în adolescență, sau din potrivă, în funcție de stilul de viață.


3. Îți poti schimba metabolismul – Profesorul asistent nutriționist, Kirsi Pietilanen de la Universitatea din Helsinki a studiat gemenii în cazul cărora unul era slab și altul avea probleme de obezitate. Rezultatul a fost acela că predispoziția genetică este cea care face ca unele persoane să depoziteze grăsimile mai mult decît altele. În plus, cu cât aceste grăsimi se depun mai repede cu atât este mai greu să scăpăm de ele.

4. Stresul – bată-l vina – stresul este unul dintre factorii care, în funcție de organismul fiecărei persoane, ne îngrașă sau ne face să pierdem kilograme, lăsându-ne fără control asupra propriului organism.

5.Dieta mamei în timpul sarcinii - aceasta are o importanță foarte mare asupra structurii genetice ale noului născut. De aceea mama nu ar trebui să mănânce mai mult, cât pentru doi, în timpul sarcinii, ci să mănânce normal. O mămică sănătoasă care are un stil de viață sănătos nu are trebui să se îngrașe mai mult de 10, maximum 15 kilograme.

6.Somnul ne ajută în lupta cu kilogramele în plus – astfel cu cât dormim mai mult cu atât ardem mai multe calorii. Chiar și în timpul somnului organismul nostru consumă calorii. În plus privarea de somn duce la dezechilibre hormonale majore care au efect asupra menținerii greutății.

7.Există viruși care cauzează obezitate – Adenovirușii sutn cei care ne dua bătăi de cap, probleme are tractului respirator, dar și probleme de natură gastrointestinale. Astfel acești viruși, au tendința de a crește numărul de celule grase din organism, cât și conținutul acestora.

8.Dulciurile crează dependență – datorită aditivilor și conservanțiilor pe care le conțin dulciurile din comerț acestea crează dependență. Dacă sunteță înnebuniți după dulciuri alegeți în general prăjiturile făcute în casă, dar nici cu acestea nu trebuie să exagerați. Încercați să le mâncați în prima parte a zilei pentru a avea timp să ardeți toate caloriile până seara și acestea să nu se depună.

9.Antioxidanții acționează împotriva depunerii de grăsime – consumul de fructe și legume este benefic pentru lupta împotriva obezității și a predispozițiilor de creștere în greutate. Fructe și legume precum afinele, zmeura, roșiile și salatele sunt cele mai indicate.


10.Poți fi o persoană plinuță dar cu o condiție fizică de invidiat – Nu orice perosană cu câteva kilograme în plus poate fi considerată automat sedentară. Datoriă acestor factori enumerați mai sus, anumite persoane nu pot fi slabe ca vedetele lor preferate, deoarece au o predispoziție genetică la așa ceva.

În plus majoritatea vedetelor pe care noi le vedem și le admirăm reprezintă doar rezultatul unor ore de masaj cu produse profesionale și munca a multor antrenori de fitness și nutriționiști, care câteodată NU SE VEDE. În articolul următor voi posta câteva fotografii cu vedete din străinătate care nu arată atât de bine fără intervenția Photoshop-ului.


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu