joi, 16 februarie 2012

Reteaua Myspace s-a reprofilat pe...muzica!


Contul de socializare Myspace a atras 40.000 de utilizatori pe zi, ajungând ca într-o lună să atingă o creștere de 1 milion de utilizatori noi, potrivit TheGuardian.
Creșterea este cu atât mai spectaculoasă cu cât rețeaua Myspace a fost abandonată timp de 8 luni, după ce Rupert Murdoch a abandonat afacerea.

Odată cu cei 1 milion de utilizatori noi, rețeaua de socializare Myspace a intrat din nou în topul celor mai active rețele din Internet, alături de rivalii de la Twitter și Facebook. “Numărul mare de noi utilizatori reprezintă povestea unei schimbări importante din spatele rețelei Myspace”, a declarat Tim Vanderhook, director executiv la Myspace. “Iar numărul mare denoi utilizatori pe care l-am văzut in ultimele 30 de zile , ne validează succesul schimbării pe care am propus-o”, a continuat acesta.

Schimbările pentru rețeaua Myspace au început să intervină după ce aceasta a fost vândută de către gigantul Murdoch News în luna iunie 2011, cu suma de 35 de milioane de dolari. Noii proprietari, compania de media difitală, Specific Media alături de investitori, printre care se numără și artistul Justin Timberlake, au dezvoltat o rețea de socializare focalizată pe noutățile din muzică. “Myspace se dezvoltă ca o rețea de socializare interactivă, bazată pe divertisment , unde oamenii descoperă, împart și ascultă melodiile preferate.Consumatorii devin din nou interesați de Myspace”, a declarat Vanderhook.

Ca vedetă internațională, Justin Timberlake a decis să intre și în lumea afacerilor, ajutat de renumele pe care îl are în muzică, Justin este unul dintre partenerii și investitorii oficiali ai noului proiect Myspace for Music.
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu