Pornind de la ideea că tinerii nu utilizează echipament de protecție atunci când merg cu bicicleta sau motocicleta, compania Nutcase a lansat campania " I love my Brain". Aceasta, s-a dovedit a fi o campanie de conștientizare a pericolelor la care se supun în general tinerii, atunci când nu poartă casca de protecție, dar totuși nu a avut la bază un concept rigid, educativ. Sau cel mai bine ar fi să spun că nu s-a pus accentul doar pe partea educativă, pe modelul: poartă cască, că altfel poți să mori. Agenția Oligvy din Danemarca a îmbrăcat această idee de conștientizare pericolelor într-un ambalaj plăcut pentru tineri: ideea că este cool să porți cască, că nu faci asta doar pentru a te proteja de ceva anume, ci și pentru stilul personal...pentru că dă bine să porți cască.
Deși campania a fost demarată inițial în offline, tinerii au realizat fotografii amuzante pe care le-au upload-at în pagina de Facebook Nutcase. Mai mult decât atât, cei de la Nutcase și Ogilvy au pus accentul și pe faptul că a purta cască, nu înseamnă că nu ești cool....la modă, ci dimpotrivă. Vizualurile ce au însoțit campania "I Love my Brain", s-au dovedit a fi bine direcționate către acest aspect, al căștilor de protecție fashion, cu imprimeuri diverse pentru stiluri diferite:-)
0 comments:
Trimiteți un comentariu