vineri, 22 martie 2013

Campania "I love my Brain", din offline în online

Pornind de la ideea că tinerii  nu utilizează echipament de protecție atunci când merg cu bicicleta sau motocicleta, compania Nutcase a lansat campania  " I love my Brain".  Aceasta, s-a dovedit a fi o campanie de conștientizare a pericolelor la care se supun în general tinerii, atunci când nu poartă casca de protecție, dar totuși nu a avut la bază un concept rigid, educativ. Sau cel mai bine ar fi să spun că nu s-a pus accentul doar pe partea educativă, pe modelul: poartă cască, că altfel poți să mori. Agenția Oligvy din Danemarca a îmbrăcat această idee de conștientizare pericolelor într-un ambalaj plăcut pentru tineri: ideea că este cool să porți cască, că nu faci asta doar pentru a te proteja de ceva anume, ci și pentru stilul personal...pentru că dă bine să porți cască.

Deși campania a fost demarată inițial în offline, tinerii au realizat fotografii amuzante pe care le-au upload-at în  pagina de Facebook Nutcase. Mai mult decât atât, cei de la Nutcase și Ogilvy au pus accentul și pe faptul că a purta cască, nu înseamnă că nu ești cool....la modă, ci dimpotrivă. Vizualurile ce au însoțit campania "I Love my Brain", s-au dovedit a fi bine direcționate către acest aspect, al căștilor de protecție fashion, cu imprimeuri diverse pentru stiluri diferite:-)



About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu