marți, 2 aprilie 2013

Ce mâncăm după antrenament? (1)

Începând de astăzi o să postez topul celor mai bune alimente care este bine să le consumăm după antrenamentele. Indiferent că ne place mișcarea în aer liber sau suntem adepții sălilor de fitness, există alimente care ajută antrenamentele să devină eficient într-un timp mai scurt.  Iată cum începe topul alimentele pe care este bine să le consumăm după ce facem sport: 




1.Untul de arahide este o foarte bună sursă de potasiu și este sățios. Deci dacă vrei să slabești, dar ți s-a recomandat să mai reduci porțiile, o felie de pâine integrală cu unt de arahide este o gustare tocmai bună.

2.  Nucile și semințele crude reprezintă o bună sursă de acizi grași, care ajută organismul să se refacă după antrenamente și hrănește bine masa musculară.

3. Dacă nu sunteți fanii băuturilor energizante (care conțin mult zahăr), atunci laptele simplu, sau în combinație cu cacao este cea mai bună alegere. Proteinele din lapte ajută masa musculară să se refacă. Aici, trebuie să aveți grijă la adaosul de zahăr, mai ales dacă scopul vostru este să slăbiți. 

4. Pentru a ajuta organismul după activitățile fizice intense trebuie să nu punem mult ulei. Persoanele care doresc să slăbească, cel mai bine ar fi să facă omleta doar din albușuri. 

5. Indiferent pentru ce sortiment de brânză optați, trebuie să aveți grijă la procentul de grăsime. 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu