miercuri, 29 mai 2013

62% dintre consumatori compară prețurile produselor de pe telefonul mobil

Studiul publicat de curând relevă faptul că 62% dintre consumatorii compară prețurile produselor de pe telefonul mobil, înainte să facă o achizție. Respondenții globali incluși în cercetare au declarat în proces de 90% că au tendința de a cumpăra online, dar chiar și atunci sunt foarte atenți la diferențele de prețuri. Cercetarea confirmă, asta dacă mai era necesar, că telefoanele mobile sunt o unealtă tot mai folosită de useri.  Aici mă refer nu doar la compararea prețurilor, ci și în social media. 


O treime dintre respondenții recurtați la nivel mondial, au precizat că participă la concursurile și intră în promoțiile care se derulează în social media. În plus, 58% dintre aceștia au ținut să dea share pe paginile de socializare cu produsul achiziționat în cadrul promoției și chiar să le mulțumească brandurilor. 



Studiul a fost realizat în luna martie 2013, în America, Marea Britanie, Singapore și Australia. Trendul în general acesta este. Mediul online și social media în special reprezintă medii dinamice, iar magazinele online trebuie să înțeleagă că au de-aface cu un consumator din ce în ce mai educat și mai informat. Practicile de tipul astăzi creștem prețul cu 60% și mâine oferim reducere 65%...șoc, șoc, șoc...nu mai funcționează ca acum ceva timp. Așa cum vorbeam pe blogul WeBuzz, importanța dezvoltării de aplicații de mobil crește semnificativ. Mai mult, trendul merge către realizarea de achiziții direct de pe smartphon-uri și tablete, dar asta doar în măsura în care website-ul X este optimizat pentru mobil. Piața aplicaților de mobil fiind în creștere, mă aștept mâine poimâine, să existe aplicații de mobil ale unor magazine online, unde să pot câștig un cupon de reducere și sa merg în magazin direct cu telefonul pentru a cumpăra produsul dorit. 

Sună bine, dar simt că este aproape:-)


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu