vineri, 10 mai 2013

Campanie de Cv-uri ale oamenilor străzii

Aproximativ 700 de oameni ai străzii din Stockholm vând ziare în fiecare zi pentru a își câștiga banii necesari pentru mâncare și adăpost în zilele geroase. Ideea inițierii unei  campanii de CV-uri ale oamenilor străzii a început, când percepția locuitorilor din Stockholm a devenit una negativă cu privire la "mica afacere"  și au început să nu mai cumpere ziare. 



Campania CV a demonstrat că a fi om al străzii nu înseamnă a fi cerșetor sau persoană fără școală. CV-urile câtorva oameni ai străzii au fost publicate în format mare în stațiile de metrou și au avut un impact emoțional puternic asupra locuitorilor din Stockholm. Scopul campaniei a fost să crească vânzările de ziare cu 50%, dar creșterea a fost în cele din urmă cu 101% în aproximativ două săptămâni. 

O campanie outdoor cu tot ce îi trebuie: informare, conștientizare și emoție:-) 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu