duminică, 23 iunie 2013

Când protejarea mediului devine subiect de campanie

Încet, încet devin fan al campaniilor de comunicare realizate de agențiile din America de Sud. Cea mai nouă descoperire a mea este o campanie realizată de Crispim-Veiga din Brazilia pentru protejarea mediului înconjurător. Dacă ar fi să vorbesc strict despre printurile publicitare, acestea ies puțin din tiparele WWF, care întruchipează de cele mai multe ori secvențe cu animale părăsite și scene foarte striste.  Este ok și această abordare, sensibilizează publicul mai mult. 

Mi se pare foarte tare campania celor din Brazilia este de că nu face apel doar la "hai să conștientiză", ci educă publicul să ia măsuri în privința protejării mediului. Portal Shopping este o platformă compusă dintr-o serie de workshop-uri prin intermediul căreia publicul învață  trucuri simple, dar importante, de a păstra mediul curat pentru ei și pentru generațiile ce vor urma. 

Activitățile întreprinse pentru a păstra mediul curat și a reduce poluarea (atât cât pot cetățenii să facă) este un semn de civilizație și de respect pentru mediul în care trăim. Și dacă a fi civilizat presupune a fi și educat, atunci acesta este un motiv în plus de a lua aminte la câteva sfaturi: nu defrișăm masiv fără justificare, nu aruncăm hârtii de jos, reciclăm. 







About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu