joi, 11 iulie 2013

Puterea contentului vizual și un altfel de social media:-)

Contentul vizual începe să capete proporții din ce în ce mai mari în social media., și asta pentru că noi gândim în imagini și ne este mult mai ușor să înțelege lucrurile așa. Instagram a anunțat de curând că a atins cifra de 80 de milioane de utilizatori, dar nici Pinterest nu stă rău la acest capitol. Aproximativ 40% dintre brandurile de top utilizează contentul vizual și acesta pare să fie doar începutul. Puterea contentului vizual din social media pune în valoare informația și o evidențiază armonios. 


Acestui fapt îi implică pe fani în share-uirea acestui tip de content. Videoclipurile au o rată cu până la 1200% mai mare de a fi viralizate, comparativ cu postările tip text, iar în cazul fotografiilor, like-urile sunt mai numeroase cu până la 200%. 

Deci, cum putem crea content vizual? Informația transmisă trebuie gândită în imagini și în general îmi place să vorbesc despre vizualizarea brandului. Cred că înafara contentului vizual propriu-zis, provocarea este să creezi content vizual prin cuvinte. Brandul trebuie să picteze imagini acolo unde gândul nu poate să ajungă  Este partea  de copy prin care trebuie să creezi imagini în mintea oamenilor, iar vizualul să vină în completarea lui:-) 



About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu