joi, 8 august 2013

Ghid de buzunar în online sau fițuica digitală :-)

De-alungul dezvoltării rețelelor sociale, s-au realizat o serie de studii care au relevat diferite intervale orare fca fiind cele mai bune momente de postare în Facebook spre exemplu. Potrivit ultimelor studii, dar nu ale cercetătorilor britanici, brandurile care postează înafara orelor de program au raportat rate de engagement mai mari cu până la 20%. 



Este adevărat, fiecare marketer își poate monitoriza rata de engagement pentru a trage singur concluziile care sunt cele mai bune ore de postat, dar concluzia pare destul de logică. Da, probabil sunt destul de mulți angajați care se furișează pe Facebook în timpul programului de lucru pentru a vedea ce mai este nou, dar asta nu înseamnă că acordă o atenție deosebită postărilor de brand. În plus, rata de engament poate crește cu până la 18% în zilele de joi și vineri, comparativ cu celelalte zile ale săptămânii.  Alternativa rămâne programarea postărilor înafara orelor de lucru obișnuit. În general, cu cât sunt mai puțini oameni la serviciu, cu atât sunt mai mulți pe Facebook :-) Pe ultimul colț al copiuței de astăzi mai trebuie să menționez că postările sunt ca fițuicile, deci scurte: studiile arată că rata de engagment crește cu pînă la 27% dacă postările conșin maximum 80 de caractere. Aici, mai putem înghesuii câte o întrebare pentru fani sau le putem cere o opinie :-) 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu