sâmbătă, 10 august 2013

Povești de brand, imagini și mintea care le analizează

Click! S-a aprins beculețul și avem o idee sau ne imaginăm ceva frumos în zilele noastre cele mai nefericite, ne visăm la Miami când suntem pe cocioc și de ce nu,  Mercedesul care tocmai a oprit în stație este al nostru...personal. Este vorba despre puterea minții de a crea scenarii și imagini în tot ceea ce vede. 



Același lucru se întâmplă și cu textele pe care le citim. Suntem dezgustați sau dimpotrivă când citim un text, o postare pentru că avem acest aparat numit creier care are capacitatea de a crea imagini din orice. Mai mult, are puterea de a crea povești, de a asocia elemente conexte și a a-și forma idei pe baza corelațiilor. Dacă vă este cunoscută expresia "ai idei preconcepute despre...", aflați că de cele mai multe ori nu este tocmai vina noastră, este involuntar. Când citim un text, ne identificăm cu el, creierul crează imagini, povești, din care noi facem parte, ne place și revenim la poveste...care de cele mai multe ori se termină într-un shop, unde povestea ajunge la punctul culminant: cumpăr sau nu! 

Așa că, fiecare postare poate deveni o nouă poveste în mintea audienței pe care să o continue într-o relație de lungă durată. 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu