miercuri, 30 octombrie 2013

Despre puterea cuvântului în branding

Companiile private urmează trendul dat de ONG-uri care au implantat deja în mintea oamenilor principiile ecologiei și importanța lor pentru un mediu mai curat și mai sănătos, așa că folosesc din plin aceste mesaje nu doar pentru lansări de noi produse ci și pentru rebranduirea, repoziționarea unora în mintea consumatorilor. ”Dacă știi că oamenii și-au format noi idei legate de un anumit tip de produs, este bine să te folosești de aceste idei pentru a crea produse mai actuale. Este un lucru vital pentru PR să fie la zi cu noutățile”, a declarat Keelie Segars, director al agenției Intermark Group Public Relations.







Repoziționarea unui produs trebuie să aibă la bază o poveste ecologică, pentru ca publicul țintă să îl accepte și să se emoționeze. O variantă mai bună este combinația între inovație și ecologie care pare să atragă tot mai mult. „Nu poți spune că ești o companie cu preocupări pentru mediu când niciunul dintre produsele tale nu demonstrează acest lucru, sau nici o activitate a companiei tale nu o face”, a declarat Liz Bishop, account manager la Intermark Group Public relations.

Astfel, pentru a fi în atenția unui public, care este pasionat de ecologie, sau are concepțiile unui ecologist convins, trebuie să te adaptezi pentru a crea din nou legătura afectivă între clienți și companie. Carly Rullman, coordonator la Scout Branding Company a declarat că „nu logo-ul spune totul despre tine ca și companie. Logo-ul este doar o formă de reamintire. Brandul tău nu este ceea ce spui tu că este, ci ceea ce spune publicul că este. Brandingul nu este o știință cu reguli clare sau un proiect cu început și sfârșit.”



Campaniile de PR sunt eficiente în crearea de branduri noi, sau pentru acțiuni de rebranding, mai ales datorită faptului că oferă o puternică mediatizare din partea presei, crează discuții în rândul publicului țintă și chiar polemici, ceea ce face subiectul mult mai interesant. Tendințele actuale și sfera de interes ale oamenilor pare să se axeze pe conceptul de bio-mimic marketing și toate companiile încearcă să îl exploateze într-un mod cât mai creativ, care să atragă atenția, și și mai importat, să creeze mediatizare. 


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu