marți, 1 octombrie 2013

#Storytelling, povești frumoase și inițiative de brand

Robert McKee spunea despre #storytelling că este un mod creativ de comunicare care vorbește despre viață mai puternic, mai clar și cu mai mult efect. Este o expunere plină de viață a gândurilor noastre, a lucrurilor pe care le trăim, a emoțiilor și a sențimentelor pe care le simțim. Storytelling-ul este important pentru branduri, pentru că transmit cunoștiințe, experiențe și emoții prin intermediul poveștilor. #povestifrumoase. Business-ul are și el o poveste ce trebuie spună, are nevoie de artă, are nevoie de oameni. 

De ce folosesc brandurile poveștile? Pentru că oamenii sunt prin natura lor povestitori, asta facem, iar de cele mai multe ori fără să ne dăm seama. Povestim celor de acasă ce am făcut peste zi la serviciu,  povestim cu prietenii pe care nu i-am mai văzut de mult timp sau ne aducem aminte întămplări pe care le povestim în anumite contexte. 




Poveștile trebuie să fie făcute să reziste în timp. În #storytelling se urmărește focusul pe individ, de aceea povestea prezentată trebuie să fie:

  • simplă
  • neașteptată
  • credibilă
  • concretă
  • emoțională. Aceasta este rețeta pentru structurarea unei povești de frumoase, unde protagoniștii sunt oameni, nu organizații sau programe. Brandurile aleg în proporție de 90% să-și expună poveștile prin content video, pentru că au un impact mai puternic. 
#ThePowerOfStorytelling este o "armă" importantă pentru orice business, mai ales că oamenii citesc, spun și trăiesc prin povești. 

About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu