luni, 18 noiembrie 2013

Creatorul de pulovere, made by Coca-Cola

Pentru ca vine sezonul frumos al pozelor ciudate in familie si a puloverelor crosetate de mamaie, Coca-Cola SUA s-a gandit sa exploateze si aceasta zona. Pe modelul "wow am primit un pulover de la bunica:  pune-l langa celelalte 30", mi-am creat si un pulovar virtual. Urat rau, de ce sa-l laud :-))




In aceasta aplicatie, utilizatorii isi pot crea cele mai traznite pulovere de Craciun, cu simboluri de sezon, culori aprinse si bineinteles...reni, multi reni! Primele 100 de pulovere cele mai votate de prieteni vor fi premiate pe 1 Decembrie si intra in timbola pentru o excursie de sarbatori.

Imi place conceptul campaniei celor de la Coca-Cola. Am fost intotdeauna un fan al brandului mai mult din perspectiva deciziilor de comunicare pe care le adopta, pentru ca racoritoarea nu o beau zilnic. Au exploatat bine ideea cadoului simplu si la-ndemana, pe care il primesc majoritatea persoanelor de Craciun. 

Nu stiu de ce, dar pulovere cu simboluri si motive colorate ma trimite cu gandul la cele crosetate de mamaie din Romania. Din pacate sau din fericire, nu am o alta mamaie in America:-) Pulovere cu 1000 de culori ("ca sa te deschida la fata"), 5 capete de ursuleti ("ca doar e iarna") si un pic mai mult rosu ("ca doar e Craciun"), seamana mult cu ceea ce primeam cand eram foaret mica. Conceptul parca e creat de romani, dar probabil si americanii au bunicutele lor "preocupate" de cadouri extrem, dar extrem de colorate :-)  
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu