luni, 11 noiembrie 2013

Doctor House in #marketing! Ce am invatat?

Cu un public de peste 9 milioane de telespectatori, ultimul episod al serialului Dr. House a incununat subiecte controversate pentru medicina moderna, printr-o abordare mai putin ordotoxa a personajului principal. Autentic, mereu diferit si cu un spirit critic puternic dezvoltat, Dr. House a demonstrat ca genialitatea are efecte adverse din cele mai diverse: acuzatii din partea pacientilor salvati de la moarte, colegi putin cam prea critici, prognoze si verdicte la care nimeni nu se gandea, sentimente puternice si o dragoste de la cer si inapoi :-) 

Povestea mereu surprinzatoare a fiecarui episod ducea genialitatea, incet dar sigur, catre abisul existentei ei, dar fara a ii periclita niciun moment esenta si calitatea celor spuse. Diferentia cu usurinta, esenta umana de problemele ei ceva mai stiintifice, cum ar fi medicina si resuscita de fiecare data adevarul din adancul gandirii pe care o invoca adeseori: "If you have one (brain), try to use it".






Marketing lessons from Dr House from Madalina Balaban


Pe langa subiectele medicale abordate, se evidentiau cu precadere cateva lectii pe care genialitatea le raspandea, si cu ajutorul carora facea lumina in mintile intunecate. Identifica atent punctul de plecare al problemei medicale si o trata pana cand pacientul devenea complet nemultumit, dar sanatos. Seta trenduri in gandire si demola idelismul, prin puternica sa ancorare in realitate. Gasea o semnificatie in lucrurile marunte si crea cu ea rezultate pozitive, multumire si emotii :-) 
dr house use it brain_2
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu