sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Facebook este precum Fat Frumos


Nu m-aș referi chiar la toate rețelele de social media. Aș începe ușor, doar cu Facebook. Scriam zilele trecute pe Romanian Copywriter despre evoluția rețelei Facebook în  anul 2013, care a înregistrat la nivel mondial o creștere spectaculoasă.


În anul ce tocmai a trecut, 71% dintre persoanele adulte utilizatoare de internet au fost prezente în Facebook. În plus, dintre acestea 63% au accesat zilnic această platformă. Pe scurt, Facebook a crescut într-un an ca alții în 5, precum Făt Frumos.

Nu o fi el canalul digital care produce cele mai bune rezultate din online, dar trebuie să facă neapărat parte din strategia de comunicare a unui brand și în anul 2014. Cu bune cu rele, cu erori sau fără, cu ad-uri care abia se urnesc din loc sau care produc rezultate bune, Facebook rămâne platforma cea mai utilizată atât de branduri, cât și de utilizatorii obișnuiți.

La nivel mondial în 2013, numărul utilizatorilor de Facebook a crescut cu 67%, iar seniorii (persoanele cu vârsta peste 55 de ani) sunt și ei prezenți aici: cu 45% mai mulți decât în 2012. 

În România sunt 6,8 milioane de utilizatori, iar trendul ascendent se pare că se păstrează și în acest an. Dacă Facebook va oferi în continuare brandurilor aceleași rezultate ca și până acum, asta rămâne de văzut. 

Pentru branduri, anul 2014 va fi cel al consolidării poziției  în social media și cel mai probabil se va lăsa cu infuzii de ad-uri la rădăcină și săpături adânci spre concepte de comunicare inedite. 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu