miercuri, 26 februarie 2014

Facebook introduce butoane Call-To-Action pentru branduri


Facebook a anunțat că a introdus posibilitatea de a adăuga butoane call to action din Power Editor a secțiunii de Ads Manager. 

Reprezentanții Facebook au anunțat încă din luna ianuarie aceasta lansare și spun despre ea că este o oportunitate în plus pentru branduri de a își ghida mai ușor audiența către landing page-urile lor. 

Cum funcționează? 

Când un administrator de pagina de brand dorește să creeze o postare pe care dorește să o promoveze, acesta va avea posibilitatea să adauge un buton "call-to-action" care va apărea în partea dreaptă a ad-ului.  Facebook a introdus până acum 5 tipuri de butoane, care pot fi utilizate în funcție de mesajul care se dorește a fi transmis:
  • Shop Now
  • Learn More
  • Sign Up
  • Book Now
  • Download. 

Pașii pentru a crea un astfel de buton sunt:

  1. Intrii în Ads Manager => Power Editor
  2. Selectezi pagina de brand pentru care vrei să creezi ad-ul
  3. Apeși butonul Creat Post
  4. Selectez tipul de postare:  link, photo, status, offer
  5. Introduci un HEADLINE și un COPY
  6. Adaugi un buton call-to-action din listă
  7. Apeși CREATE POST.


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu