luni, 10 martie 2014

De ce se maresc bugetele pentru digital?

Nu mai este o surpriză pentru nimeni că digitalul începe să muște tot mai mult din bugetul total de promovare al companiilor. La nivel mondial, majoritatea companiilor și-au dublat bugetele pentru zona digitală, ocupând astfel locul 2, după sumele cheltuiete pe TV.

Specialiștii în marketing de la Procter and Gamble spun că bugetele pentru digital se măresc în aceași ritm sau poate chiar mai rapid decât bugetele pentru celelalte canale media. 

La nivel global, L'oreal este al treilea jucător important de pe piață, în funcție de bugetele cheltuite în publicitate. Jean-Paul Agon, CEO la L'oreal, spune că a mărit bugetul alocat digitalului: 12% din bugetul global al brandului se duce în online. Acesta  spune că nu regretă deloc decizia, mai ales că vânzările online ale brandului au crescut cu 20% anul trecut, comparativ cu vânzările venite din offline. 


De ce aleg brandurile să suplimenteze bugetele pentru digital? 

Pentru că obțin mai mult decât plătesc. În termeni de eficiență, marketerii preferă comunicarea digitală. În timp ce media digitală se bazează mai mult pe click-uri, se pare că totuși nu ele primează în opinia brandurilor. Impresiile consumatorilor sunt cele care generează vânzări în offline. 

Astfel, ad-urile se duc în special spre cuplul Facebook-Google, relație care are puterea să genereze și lead-uri. 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu