duminică, 23 martie 2014

Speaker la Marketing Conference - FMCG & Retail, martie 2014


Joi, 27 martie  am fost invitată în calitate de speaker la cea de-a doua ediție a conferinței de Marketing - FMCG&Retail, care se va ține în salonul Le Diplomat a hotelului Hilton din capitală.
Un accent special al ediției din acest an cade pe adaptarea inițiativelor de marketing la particularitățile generației Facebook.

Conferința Keep in Shop. Știința Loializăriireunește profesioniștii în marketing din FMCG și retail și urmarește să contribuie la eficientizarea investițiilor în marketing prin evidențierea tendințelor, a inovațiilor și a raspunsului consumatorilor la propunerile marketerilor.

În cadrul conferinței voi vorbi despre particularitățile generației Facebook, ce înseamnă cu adevărat o prezență în social media pentru un brand și despre cum pot marketerii să comunice cu generația Facebook, pentru că până la urmă ei sunt consumatorii de mâine. 

Pe scurt, cine sunt cei care comunică astăzi cu brandurile  în Facebook și cum trebuie abordați aceștia, având în vedere că ei sunt generația care vor avea mâine puterea de cumpărare.


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu