marți, 1 aprilie 2014

Loializarea generatiei Facebook

În cadrul conferinței Marketing - FMCG&Retail din 27 martie, am vorbit despre loializarea generatiei Facebook și ce înseamnă din punctul meu de vedere ROI-ul din social media.
Tinerii sunt receptivi la comunicarea facută de branduri și își stabilesc mărcile preferate după modul în care acestea își apropie fanii prin mesajele transmise. Oamenii obișnuiesc să gândească produsele în funcție de categorii, dar își exprimă preferințele prin denumiri de branduri. De aceea este important pentru un brand să devină first-minder și definitoriu pentru categoria în care face parte. 

Concret,  când scrii pe lista cumpărături detergent, automat asta pentru tine înseamnă brandul X. 

Comunicarea timpurie cu membrii generației Facebook este extrem de importantă, pentru că ei sunt consumatori de mâine. Așa cum am punctat în cadrul conferinței, deși ei nu au puterea de cumpărare acum, aceștia au capacitatea de a influența decizia de cumpărare a adulților din viața lor. 






Return of Investment-ul din social media se măsoară din punctul meu de vedere în consumatori mulțumiți și de ce nu, loiali. Construirea unei relații pe termen lung cere timp,  iar social media nu este canalul de comunicare unde goana după rezultate rapide și de calitate dă rezultate. 


Un consumator care vine pe o pagină de brand cu o problemă, poate chiar ușor revoltat și iese de aici spunând "mulțumesc frumos"... acesta este ROI-ul din social media. 












About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu