marți, 9 septembrie 2014

Continutul vizual - inspiratia care te face sa cumperi


Citind mesajul din fotografia de mai sus mi-am dat seama că de fapt aşa stă treaba. Există branduri care îţi dau impresia de cele mai multe ori că fac imposibilul atunci când vine vorba de comunicarea cu publicul. 

Continutul vizual în publicitate 

Ele obişnuiesc să inspire prin conţinut şi prin asocierile de elemente şi cuvinte pe care le fac, transformându-le în branduri puternice pe piaţă. 

Analizând o serie de pagini de social media şi campanii  de comunicare integrate, am constat că majoritatea acestor branduri de succes au la bază filozofie "inspire to aspire"

Pe scurt, acest proces de creare de conţinut porneşte de la ideea de a îi inspira pe oameni şi de a îi surprinde de fiecare dată cu ceva nou... ceva la care ei nu s-ar fi gândit în mod normal. Efectul este unul dintre cele mai puternice, mai ales că există în noi tendinţa de a ne asocia cu lucruri, oameni, evenimente, branduri care sunt văzute bine de societate şi care ne-ar poziţiona şi pe noi un pic mai bine

În prezentarea de mai jos am surprins câteva branduri care îşi bazează strategia de conţinut pe aspecte de bază ale psihologiei umane, şi luată la bani mărunţi, comunicarea lor este excepţională prin simplitate



Visual Content - 7 IDEAS from Madalina Balaban

În comunicare, simplicitatea înseamnă a lucra cu ceea ce este mai mult decât evident la produsul tău, de a presăra esenţă care să îl diferenţieze și de a îi adăuga sens.  



About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu