sâmbătă, 27 septembrie 2014

Cum a fost la Webstock 2014?


Ediția din acest an de la #webstockro a avut ca și subiect principal conținutul din social media, cu accent pe storytelling puternic emoțional. 

Cum a fost la Webstock?

S-au prezentat campanii de online integrate, dar totuși cu accent mare pe social media, unde la bază a stat ca de obicei... conceptul

Așa cum am scris într-unul dintre articolele mele cu citate din presa internațională,  storytelling-ul puternic emoțional începe treptat să se instaureze și este important ca brandurile să se alinieze acestei tendințe încă din timp. 

Conținutul din social media te duce tot mai mult cu gândul la apartenență, iar conceptele trebuie să aibă la bază insight-uri puternice și un research detaliat în spate. 

Unul dintre discursurile mele preferate a fost cel a lui Cătălin Năstăsoiu, graphic designer, dar în primul rând român. Cătălin ne-a prezentat România în pixeli și a vorbit despre ideea de apartenență, aspect ce poate fi integrat cu ușurință în concepte, vizualuri, dar și texte. 

Ne-a demonstrat prin vizual că ideile pot fi nemărginite și ne-a prezentat România ca un pixel și lumea ca o Românie. 




Foto: sursă foto

Social media devine partea indispensabilă din strategia digitală a unui brand, iar recomandarea este ca pe parcursul unei campanii, wall-ul de Facebook să devină un hub de promovare al evenimentului respectiv. 

Așadar, campaniile de lansare, rebranding sau cu orice alt obiectiv, vor fi bine punctate în social media, fără a se mai promova și altceva pe pagină. În plus, no scare of: teasing, and reavealing. Campaniile complexe care au la bază concepte puternice au cel mai mare potențial viral. 

Mai jos am atașat o prezentare cu cele mai importante lucruri discutate la #webstockro:


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu