luni, 29 septembrie 2014

Cum trebuie sa se pregateasca brandurile pentru sarbatorile de iarna?


























Deși mai e ceva timp până la sărbătorile de iarnă, este bine să ne pregătim din timp. Cel puțin brandurile trebuie să fie informate despre trendurile în promovarea la final de an. 
Cum trebuie să se pregătească brandurile pentru sărbătorile de iarnă? 


Se estimează că aproximativ 92% dintre marketeri se așteaptă ca rata de engagement să crească în perioadă sărbătorilor de iarnă, iar același lucru se va întâmpla și cu bugetele brandurilor. Aceștia se vor orienta în principal către promovarea în Facebook, prin activarea de campanii cu scop de strângere de lead-uri, dar și de engagement. 

Deci, ce urmărim? 


=> crearea de concursuri interactive cu potențial viral;

=> aplicații cu tematici specifice anotimpului;
=> conținut adaptat perioadei;
=> crearea de contexte relevante pentru brand (acolo unde este cazul), iar aici mă refer în special la brandurile care sunt intens căutate în preajma sărbătorilor de iarnă;
=> content bazat pe storytelling și tradiții;
=> rețelele de social media ar trebuie să se transforme într-un hub dedicat sezonului, unde brandul și storytelling-ul să fie vedetele. 


webstock2014
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu