miercuri, 22 octombrie 2014

Analiza unei strategii animate: compania Walt Disney


Viziunea lui Walt Disney a fost sa îi facă pe oameni fericiți și să îi facă să vorbească despre asta. Strategia Walt Disney avea să creeze personaje legendare, primul dintre ele fiind Mickey Mouse. 



Analiza unei strategii animate


De la animațiile alb-negru și până astăzi, metodele de promovare s-au schimbat, iar copii interacționează cu Mickey Mouse și Donald prin aplicații interactive, dar un lucru a rămas constant: mindset-ul de a aduce un zâmbet pe chipul privitorilor. Într-unul dintre articolele mele din Hot In Social Media, vorbeam despre simplitatea în comunicare și modul în care conceptele generale care implică emoții au puterea pot rezista zeci de ani. 

În cartea Despre Publicitate, Ogilvy vorbește despre conceptul și poziționarea care a stat și stă la baza lansării săpunului Dove. Acesta spune că Dove ar fi putut să fie un săpun pentru muncitorii din construcții care să îi ajute să își curețe foarte bine mâinile murdare și să le acorde un plus de îngrijire. Totuși, a ales să îl poziționeze ca un produs care are grijă de pielea ta și care este destinat femeilor obișnuite. 



About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu