vineri, 10 octombrie 2014

Si brandurile sunt oameni



Joy Panos Stauber începe această expunere printr-o întrebare: brandurile sunt oameni? Răspunsul lui este afirmativ. 

Si brandurile sunt oameni

Potrivit lui Joy, brandurile nu pot ajunge să existe dacă nu ar fi create de oameni care au la bază o filosofie. În funcție de punctul de la care se pleacă, ideea pe care o ai sau conceptul de la care pornești, un brand ajunge să existe pe piață, să fie promovat, să se vorbească despre el și să fie cunoscut. 

Joy Panos spune că în procesul de creare al unui brand este inevitabil ca cel care crează să nu își lase amprenta personalității sale asupra brandului. Acesta menționează că as they shepherd the brand’s development, people act as the brand’s heart, head, eyes, hands, ears and voice.




Toată lumea este un brand


Această afirmație este adevărată cel puțin din perspectiva faptului că părerile nostre, stilul vestimentar, modul în care ne raportăm la cei din jur și în care acționăm ne conturează un brand personal. În plus, există și un sâmbure de adevăr în ceea ce privește alegerile pe care le facem în materie de branduri, create bineînțeles de alți oameni și prin intermediul cărora ajungem să rezonăm cu unele caracteristici de brand. 


Pe scurt, unde vrea să ajungă Joy este că brandurile reprezintă doar modul prin care oamenii ajung să comunice indirect. 


O viziune și un punct de vedere interesant...




About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu