luni, 10 noiembrie 2014

Bugetul de digital va creste in urmatorii 2 ani


Potrivit ultimului studiu redat de Forrester Research, bugetele distribuite pentru promovarea online va crește simțitor comparativ cu cel de tv. Cel puțin așa stă situația în Statele Unite. Compania de cercetare estimează că în anul 2016 sumele cheltuite în online vor reprezenta 36% din totalul bugetului alocat pe tv.

Bugetul de digital va crește în următorii 2 ani

În raportul redactat de compania de cercetare se estimează că până în anul 2019, advertiserii americani vor cheltui doar pentru mobil aproximativ 46 de miliarde de dolari. De ce? Pentru că au înțeles ceva mai repede că online-ul este mai eficient și că te poți adresa direct consumatorilor tăi, în loc să te adresezi unei mase mari de oameni dintre care să atingi câțiva. Bineînțeles, reușita tv-ului depinde foarte mult și la ce produs te raportezi... totuși potențialul lui rămâne suficient de mare pentru anumite categorii de produse. 


Cum vor evoluat bugetele de social media? 

Acestea vor crește și ele în următorii 5 ani, dar se pare că nu vor depăși bugetele alocate pentru ad-urile în Google. Din sfera social media, marketerii se vor orienta în special către advertizarea în Facebook, Twitter și Youtube. Pe măsură ce ad-urile online vor include tot mai des și componenta video, ele vor face casă bună cu o strategie de promovare online ce include Google și Youtube - un duo-perfect în online pentru brandurile care nu se îndreaptă către tv atât de mult. 

Social media își păstrează în continuare rolul în influențarea decizie de cumpărare - aici respondenții au menționat în procent de 53% acest lucru. 


About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu