luni, 10 noiembrie 2014

Facebook ofera mai mult control utilizatorilor


Potrivit ultimelor declarații ale lui Mark Zuckerberg, Facebook va oferi mai mult control utilizatorilor în legătură cu ceea ce vor și ceea ce nu vor să vadă în newsfeed-ul lor. 


Facebook oferă mai mult control utilizatorilor

Setările din Newsfeed vin să ofere un control în plus utilizatorilor, iar conținutul poate fi clasificat în funcție de prieteni, pagini pe care le urmărești sau grupuri în care ești deja membru. 

Potrivit declarației lui Zuckerberg, schimbările din Facebook din perioada următoare vor marca îmbunătățirea experienței utilizatorului. Din punctul meu de vedere, aceasta este o schimbare benefică pentru utilizatorii de Facebook și este creată în strânsă legătură cu scopul pentru care a fost realizată această rețea. Facebook a pornit ca o rețea de socializare și această schimbare este ca un call-to-action suficient de puternic ca trebuie să își mențină focusul. 

Cum vor fi afectate brandurile?

Brandurile care își fac treaba cum trebuie și au o comunicare relevantă cu publicul nu ar trebui să își facă griji din acest punct de vedere. Facebook urmărește prin aceste setări să creeze opțiuni pentru utilizatori prin care ei să controleze și mai mult ceea ce doresc să vadă pe pagina lor de Facebook.

Algoritmul Facebook de afișare a postărilor brandurile a înregistrat modificări semnificative de la începutul lui 2014, iar reach-ul organic a scăzut oricum destul de mult. Acest newsfeed settings poate aduce o nouă scădere a reach-ului organic pentru brandurile care nu crează postări relevante pentru publicul său. 



Cred că cele mai vizate sunt paginile care și-au creat o rutină din a încerca să viralizeze conținutul prin modalități luate deja la ochi de către Facebook, printre care:

 -  texte și vizualuri în care includ: LIKE si SHARE dacă vrei să...
 - conținut care dezinformează și crează confuzie pentru utilizator
 - conținut de tip cancan. 

În general, brandurile care se respectă nu utilizează aceste practici. Acestea sunt adeseori vizate de publisheri, dar și de branduri mai mici. 

About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu