miercuri, 4 februarie 2015

Cat de mult conteaza numele de brand in industria fashion? (interviu Glam UP!)


În ediția lunii februarie a revistei Glam UP! am vorbit despre importanța numelui de brand în industria modei, dar și despre cum se obține performanța în acest domeniu - aici referindu-ma strict la volumul vânzărilor. 


Cât de mult contează numele de brand în industria fashion?
Contează. În special pentru că vorbim despre un o industrie în care imaginea este extrem de important, iar modul în care îți promovezi brandul are capacitatea să redefinească  modul în care clienții descoperă, caută și cumpără haine sau încearcă stiluri noi.

Nu că aș avea vreo pasiune aparte pentru brandul Burberry :-)) dar am fost extrem de obiectivă atunci când am oferit ca exemplu de urmat acest brand. Ultimele 3 luni ale lui 2014 au adus vânzări de peste 900 de milioane de dolari doar în Londra, iar campaniile lor au întotdeauna la bază mesaje puternice, menite să inspire oamenii și să îi angreneze într-o misiune. Cea mai recentă campanie marca Burberry vorbește despre dârmarea barierelor etnice în modă. 

Performanța unui brand în industria modei nu ține doar de nume - este important, dar nu esențial. Designerul Ralph Lauren spunea că moda nu este despre etichete sau despre brand, ci despre întreaga experiență pe care o poți oferi clientului
În spatele unui nume de brand precum Louboutin este o istorie, zeci de ore de branding și PR – și toate astea pentru a găsi o explicație pentru clienții care întreabă de ce pantofii aceștia costă 700 de euro?”. (interviu Glam UP! februarie 2015).

Articolul integral îl puteți citi pe site-ul Glam UP! sau în ediția tipărită a lunii februarie :-). 



Despre Glam UP!
Glam UP!- este cel mai mare ghid de Fashion si Beauty din Pitesti, cu continut premium, in format glossy. Revista se adreseaza persoanelor cu un stil de viata activ, interesate de going out, lifestyle, fashion, locuri noi etc.
Viziunea revistei este de a va oferi continut de calitate, inovator incurajand in mod activ stilul si calitatea. Venim cu o abordare noua, moderna, unica in Pitesti.Oferta pe care noi o propunem, o sa va ajute sa va atingeti obiectivele intr-un mod efcicient, rapid si usor.

About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu