marți, 24 martie 2015

Tendinte de shopping online ale romancelor

most engaging brands across facebook
Potrivit unui raport realizat de QuickMobile și publicat pe refresh.roromâncele cheltuiesc mai mult decât barbatii pe gadgeturi. Se pare că acestea nu cumpără doar mai mult decât bărbații, ci și mai repede. 

Tendințe de shopping online ale româncelor
Femeile cumpără în medie cu 20% mai mult decât bărbații români, axându-se în principal pe telefoane și tablete (35%), brățări de fitness (25%) și ceasuri inteligente (15%). Dacă domnii petrec mai mult timp pe site, pentru a compara diferite funcționalități ale gadgeturilor, doamnele iau decizia destul de rapid... în aproximativ 5 minute. În plus, acestea cumpără în special de pe device-uri mobile, respectiv smartphone (45%) și tabletă (15%). 

Româncele ajung într-un magazin online în principal prin social media

Canalele prin care femeile ajung în magazinele online sunt următoarele:

 1. Social Media => 28%
 2. Căutare pe Google => 22%
 3. Direct => 17%
 4. Blog-uri => 14%
 5. Site-uri de știri => 11%
 6. Altele => 8%

Mai multe despre tendințele de shopping ale româncelor în materie de gadget-uri, aflați din infograficul de mai jos: 


most engaging brands across facebook

Sursă infografic: refresh.ro 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu