sâmbătă, 19 septembrie 2015

Care sunt cele mai puternice branduri romanesti?


Cea de-a 6a ediție BrandRo a dezvăluit care sunt cele mai puternice 100 de branduri românești, după un studiu realizat de Revista Biz alături de Unlock Research

Top 10 cele mai puternice branduri 

Evenimentul BrandRo nu este despre cele mai de succes branduri românești, ci despre cele mai puternice, în termeni de investiție în încrederea consumatorilor și afectivitatea pe care o au/dezvoltă aceștia față de un brand românesc. 

Anul acesta topul este condus de Dero, urmat de Borsec (brand românesc cu tradiție de peste 200 ani) și Arctic.  

1. Dero
2. Borsec
3. Arctic
4. Dorna
5. Gerovital
6. Emag
7. Farmec
8. Dedeman
9. Elmiplant
10. Napolact. 

Ce înseamnă un brand puternic?


Un brand puternic furnizează calitate constantă de-a lungul timpului, pe care consumatorii ajung să o aprecieze cu trecerea timpului, înseamnă a te reinventa păstrându-ți în același timp valorile care te definesc, înseamnă patriotism, înseamnă implicare în cauze locale (activism) și înseamnă perseverență

Modul în care se raportează brandurile românești la era digitală vizează adaptarea la modernitate, fără a uita de tradiție sau de valorile care le guvernează existența. În cadrul conferinței s-a discutat despre cultură  și modul în care influențează aceasta comunicarea brandurilor cu tradiție. 

Inspirația vine din cultură

Cultura este poate cea mai importantă sursă de inspirație, pentru că include o serie de aspecte ce pot deveni definitorii pentru o campanie. Cultura este despre:

 - oameni
 - pământul/teriotoriul unde te-ai născut și unde te-ai dezvoltat ca individ
 - sănătatea unei națiuni
 - istorie. 

Mai jos am inserat două spoturi ce au fost prezentate în cadrul evenimentului ca exemple în care cultura a devenit sursă de inspirație pentru branduri. 

Lucky iron fish



Ecuador = "Costa Rica"

About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu