duminică, 4 octombrie 2015

Cum a fost la Webstock 2015?


Și în acest an pot spune că Webstock rămâne conferința unde se face cel mai mult networking și am avut ocazia să vorbesc cu oameni pe care nu îi cunoscusem personal.
  

Webstock - the game changer
În cadrul ediției The Game ChangerAndrea Rossini, Director Consumer Business la Vodafone România a menționat faptul că în ultimii 4 ani s-au vândut în țara noastră peste 7 milioane de smartphone-uri, aspect care a accelerat   consumul de internet de pe device-urile mobile. Când vine vorba despre orașele care beneficiază de cel mai rapid internet din lume, situația stă cam așa:

1. Singapore
2. Hong King
3. Ploiești - nu, nu e o glumă :)) Ei bine, măcar am bifat-o și p-asta. 

Unul dintre proiectele care mi-au atras atenția în cadrul conferinței a fost cel al Fundației Vodafone - mobile for good. Cred că acest gen de proiecte trec bariera comunicării clasice și vin să facă ceva concret pentru comunitatea în care activează.
  Conform datelor comunicate de Centrul Național de statistică și informatică în sănătate publică, bolile cardiace sunt pe locul I în topul afecțiunilor din România.

Cu ajutorul unor aparate de măsurare a tensiunii arteriale, a imprimantelor portabile, telefoanelor de tip smartphone și tabletelor, se realizează monitorizarea tensiunii arteriale și urmărirea electrocardiogramei la domiciliu, ceea ce permite acţiunea imediată a medicului în caz de urgenţă şi optimizarea tratamentelor. 
Beneficiarii proiectului sunt persoanele cu boli cardiovasculare care, din cauza distanței până la cel mai apropiat centru medical sau din lipsa fondurilor necesare, nu pot beneficia de asistență medicală de specialitate. Sursa: Fundația Vodafone România.


Un aspect interesant pe care l-am observat în acest an a fost faptul că social media a devenit o monedă de schimb pentru interacțiunea cu brandurile la standul lor. O poză, un share și de ce nu un tag, îți dădeau acces la all the good stuff :D Cei de la Raiffeisen au venit înarmați cu bunătăți, iar cei de la Farmec au adus cadouri pentru doamne și domnișoare, cadouri care au constat în produse din gama Gerovital Tratament Expert.  


Enel, unul dintre partenerii evenimentului, a prezentat proiectul la care a luat parte în acest an -  Expo Milano 2015, colaborând astfel la dezvoltarea primei conferințe universale care funcționează ca un oraș inteligent din punct de vedere al consumului de energie. 

Enel - Smart Energy and Lighting Solutions Partner at Expo 2015. 



Tot în această ediție s-a reluat subiectul legat de importanța conținutului de calitate în social media în detrimentul cantității, datorită potențialului său de a crea conversații în jurul unui brandului. 

Dacă ați ratat evenimentul și doriți să vedeți videoclipuri din cadrul conferinței, vă las aici un link de pe blogul Irinei Bartolomeu
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu