luni, 4 ianuarie 2016

A vinde e omeneste. Book Review


Una dintre cărțile pe care le-am citit de la Editura Publica este „A vinde e omenește” scrisă de Daniel Pink. Cartea demonstrează ceea ce cu toții gândeam într-un fel sau altul, și anume faptul că acțiunea de „a vinde” face parte din noi. Concret, ceea ce spune autorul este că „singurul lucru pe care îl ai pe această lume este ceea ce poți vinde”. În plus, lumea din ce în ce mai digitalizată nu va elimina niciodată meseria de agent de vânzări sau de comerciant. 

A vinde e omenește. Daniel Pink
În Statele Unite se estimează că 1 muncitor din 9 își câștigă existența realizând activități de vânzare și convingându-i pe oameni să achiziționeze produse sau servicii. Pe de altă parte, nici ceilalți 9 nu fac nimic altceva decât tot… vânzări. Într-un fel sau altul, aceștia au un job cu o mare capacitate de a îi influența pe alții să cumpere.
Practic, domeniul vânzărilor se află în strânsă legătură cu domeniul persuasiunii, iar dacă stăm să ne gândim din acest punct de vedere, putem afirma că noi, cu toții, lucrăm în vânzări. Oamenii mereu doresc să vândă ceva:
  • din sfera economică – bunurile și servciile companiei pe care o reprezinți
  • vindem idei și încercăm să îi convingem pe alții că ceea ce ne dorim noi/părerea noastră este cea mai bună
  • vindem imagine – interviul de angajare se consideră a fi primul tip de vânzare pe care îl face un tânăr la început 
  • vindem speranțe – promitem lucruri persoanelor dragi și le insuflăm ideea ca totul va fi bine.
Foto top: sursă
*cartea am primit-o de la prietenii de la Romanian Copywriter. De altfel acest articol se poate regăsi și pe site lor. 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu