vineri, 24 august 2018

In 2023, 20% din traficul de date pe mobil va fi sustinut de retelele 5G


După ce vorbeam acum ceva timp de mobile is the future, well, se pare că the future is now. Cel mai recent raport Ericsson face o radiografie foarte interesantă a viitorului în reţelelor mobile şi bineînţeles, şi a implicaţiilor acestora asupra creatorilor de conţinut şi a modului în care vom consuma content în câţiva ani.  Asta pentru că nu degeaba campaniile pe IGTV sunt din ce în ce mai prezente, iar modulul de advertising atribuit acestui feature stă să apară. Studiul vine cu o serie de insighturi pentru o mai bună înţelegere a relaţiei dintre aşteptările utilizatorilor şi experienţa lor pe mobil şi performanţa reţelelor.

Traficul de date pe mobil va creşte de 8 ori

Asta este momentan o estimare. Ceea ce este cert este faptul că traficul de date pe mobil continuă să crească în toată lumea, fără să mai fie de data asta doar o tendinţă locală. Dacă la final de 2017 în Statele Unite traficul de date era de 7.2GB, aşteptările sunt ca acesta să ajungă la 43GB până în 2023. 

Implicaţiile menţionate în studiu ajung inclusiv în zona de IoT, unde numărul de conexiuni pot ajunge să crească până la 3.5 miliarde până în 2023, ceea ce înseamnă o creştere de 30% pe an. 



Key findings

  • Top 5 criterii după care utilizatorii evaluează performanţa unei reţele
  - viteza de încărcare a unei pagini
  - durata de transfer a pozelor şi a altor documente prin intermediul aplicaţiilor şi reţelelor de social media
  - viteza de descărcare a documentelor ataşate în emailuri
 - cât de des se întrerupt videourile pe care le vizualizează. 

  • În 2023, se aşteaptă ca 90% din traficul de mobilă să fie generat de smartphone-uri, ceea ce ar înseamna o creştere de 85% faţă de 2018.

  • Conţinutul video va deveni din ce în ce mai important, iar IGTV are potenţial să devină un competitor serios pentru Youtube.
Cea mai recentă campania realizată în IGTV este cea a brandului Maserati, care propune explorarea a numeroaselor locuri pe care le poţi vizita, by travelling in style, cum altfel. Maserati nu este singurul brand care explorează noi modalităţi de promovare. Bacardi a fost printre pionierii care au lansat acţiuni de comunicare dedicate IGTV, lansând provocarea ''Life Moves''. Ideea a reprezentat o extensie a mesajului de brand ''Do what moves you'', unde Bacardi a creat un video cu cele mai cool mişcări de dans trimise de fani. Totul în parteneriat cu Les Twins şi A-Trak.




  • Se aşteaptă ca 48% din conexiunile mobile din Statele Unite din 2023 să fie 5G.

  • Cele mai multe activităţi pe care utilizatorii intervievaţi le-au menţionat că le fac cu telefonul mobil au legatură cu acest video content de care tot vorbim. Printre acestea se numără: realizarea şi publicarea de videouri live pe diferite reţele de socializare, streaming TV şi videoclipuri de peste 20 de minute şi urmărirea de videouri.
Studiul poate fi analizat în întregime aici: Ericsson Mobility Report 
About Balaban Madalina

Digital and social media lover.

You Might Also Like

0 comments:

Trimiteți un comentariu